30 juni 2011

ska bättra mig!

Gud jag förstår att ni börjar hata mig, ingen uppdatering för fem öre på hur länge som helst, verkligen inte bra jag vet, ska skärpa mig!
Just nu ligger jag i min säng med världens halsont, var på vårdcentralen i morse och kollade om det var halsfluss men det var det inte som tur är, det är bara något konstigt virus så jag fortsätter käka ipren och muchoangin, världens bästa tabletter om man har ont i halsen, bedövar dock hela munnen/halsen.
Hur jobbigt var egentligen detta då? att skriva några rader här, inte ett dugg jobbigt! Så frågar mig själv vad jag har gjort de senaste som gjort att jag inte "hunnit" med bloggen, svaret är ingenting!
Har sökt några jobb och fått svar av ett att dom försökt nå mig men min telefon är ur funktion för tillfället så mejlade tillbaks att jag ringer upp dom så fort min telefon funkar, det är dock ett skitjobb men gott att man får in en liten peng i månaden iaf istället för att leva på mamma och pappa, vill ställa mig på mina egna ben nu och klara mig själv, jag börjar bli gammal nog att behöva ta hand om mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar