6 juni 2011

min helg

Ber om ursäkt att jag inte bloggat något i helgen, har fått lite skäll men det har faktiskt varit fullt upp, har inte hunnit.
I lördags åkte jag och sofia hem till annika där vi grillade och körde några lekar, bla beerpong, det är verkligen svinkul! Jättetrevlig kväll med god mat, roliga lekar och gött folk.

Efter dopet igår kom Sofia hem till mig, vi satte oss på altanen en stund och tog ett glas vin, sedan gick vi ner till stranden och skulle grilla var tanken, men grillen ville inte samarbeta så det sket sig. Sofia sov över hos mig så idag ställde vi klockan tidigt och gick ut och la oss i solstolarna, det är vad jag har gjort idag.
Nu måste jag städa lite, det ser ut som ett krig här och sedan hoppa in i en kall dusch, 29 grader har det varut idag, riktigt varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar