28 april 2011

tattoo

Äntligen har jag hittat en bild på hur jag vill ha min andra tatuering, det har verkligen inte gått att få tag i en bild på hur jag tänker.
Den skall sitta som ni ser på utsidan armen men bara en rad, jag har funderat på att skriva "don't dream your life, live your dream" i en snygg skrivstil. Tror ni det kan bli snyggt? Skall också göra en tredje och skriva min mammas och pappas första bokstav i deras namn, var vet jag inte än så får vänta med den tills jag vet.
Eftersom jag har flyttat bloggen hit och inte tagit med mig allt det gamla så slänger jag in bilder på min tatuering som jag älskar för er som inte sett den :)

Mina syskons namn som jag alltid kommer bära med mig vart jag än går

Måste även visa min mammas fina tatuering som står för oss, hennes tre barn!

1 kommentar: