19 april 2011

Promenad med Tara

























































Kom precis in från en promenad med min lilla tara, det blev en sväng till stranden och sedan vidare så vi fick röra lite på oss också, kom på nu när jag var ute och gick att det hade vart bra att ha ett par easytone, grymma walkingskor har jag hört som automatiskt spänner och aktiverar musklerna för att hålla balansen som tränar mycket rumpa och ben. Resultatet blir effektivare träning och ökad kaloriförbränning. Även perfekt till vardags, för att få mer träning.
Skitbra för mig som behöver röra på mig och samtidigt få träning, en perfekt grej att önska mig när jag fyller år om 2 veckor ;)

1 kommentar:

  1. Det är visst väldigt vingligt att gå med dom. Annika sa att hon fick vänja sig i tre dagar innan hon kunde gå ordentligt! Sedan tyckte hon dom var jättebra!
    ooo xxx

    SvaraRadera