19 januari 2012

tattoo

Idag för 1 årsedan lurade  Diana och Christoffer mig med att vi skulle till Ikea och shoppa i nordstan, fasen va kul tänkte jag och hoppade in i bilen, vi åkte vägen om Apoteket där C skulle köpa en salva till HANS nya tatuering, han gav mig den och jag kollade lite på den så, visste inte riktigt varför han gav mig den. Sen säger Diana "här får du lite dricka och en kexchoklad också för du ska nämligen tatuera dig kl 3" å herregud vilken puls jag fick, blev så sjukt nervös på bara 2 sek. När vi kom dit kunde jag knappt öppna min cola för jag var så skakig, satte mig i stolen och sa till Mange som tatuera mig efter ett tag att "detta var ju typ skönt ju" så ska absolut göra fler! Hade inte D och C lurat dit mig hade jag nog inte haft min syskon i nacken nu, hade inte vågat gå dit självmant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar