28 maj 2011

Friday night


Shit jag kände att "nej jag orkar fan inte blogga innan jag lägger mig" men jag har lovat så jäkla många gånger att jag ska verkligen ska uppdatera ofta och jag håller faktiskt mitt ord bra, eller, helt okej..
Jag måste också säga att ni är grymma faktiskt, väldigt många som läser, från sverige, spanien, cypern, tyskland, USA osv.
Jag har inte haft så bra bilder de senaste men det är för att min kamera är sönder så tills jag fixat mig en ny  får det bli iphonen eller mammas systemkamera, håll ut!
Över till kvällen då.. mötte upp bästis och handlade middagen, blev som ni ser hemmagjord thaimat, riiiiiiiktigt gott! godisskålen åkte fram när vi drog igång tvspelandet, herregud..... vi är som 10 åringar när vi sitter där och spelar, skäller vi inte på bilen vi spelar med så är det kontrollens fel att man åkte in i en vägg och ibland kan det även vara fel på gubben som sitter i bilen som styr fel, med andra ord dåliga förlorare, men vi kämpade och grymma som vi är har vi snart varvat spelet... crush!! haha
Nu är det läggdags, godnatt och sov gott allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar